20 Mart 2017 Pazartesi

Faruk Onur'un 1.Yaş Günü- Amigurumi Hediyem

Benim acayip tatlı, oldukça şeker bi yeğenim var. Faruk Onur benim kuzenimin çocuğu ama yakın çevrede elimizde olan tek bebek olunca kıymetlinin de kıymetlisi bi durumu var. Olsa başka bebek elimizde onları da eminim çok severiz ama Faruk Onur ilk ve tek bizim için.

Faruk Onur'un doğum günü için hazırlık yapmaya belki Ocak belki de Aralık aylarından başlamış olabiliriz. Bebek süsleriyle ya da hediyelerle ilgili ne görsem aklımdaydı hep doğum günü. Ablam da aylar öncesinden belirledi konsepti 'Cars'.Bizim aldığımız hediyeler de parça parça aylar öncesinden alınmaya başlanan şeyler oldu. Ama asıl hediyeye gelecek olursak. Ben 14 marttaki doğum günü için Şubattan başladım hazırlamaya.



F A R U K  ❤️️  O N U R


İşte benim hediyem. Geçen ay Amigurumi Harfler yazımda paylaştığım şablonları kullanarak. Bebişimizin ismini yazdım. Hediyeyi doğum günü partilerinde kullanması için bir gün önce verdim ve tam anlamıyla bayıldılar. Zaten her ilmeği el emeği olunca ne olursa olsun değerli oluyor ama bu onlar için çok daha anlamlı. Ailemizin biricik bebeğinin ismi muhtemelen ergen bi delikalı olana kadar odasında asılı olacak 12-13 sene boyunca kullanacak. Tabi kullanılmasa bile hep saklayacaklarını biliyorum. 


Örerken her harfini ayrı ayrı seviyordum zaten birleştirdikten sonra vermek istemediğimi itiraf etmeliyim. Yaklaşık 25 günde falan bitirdim. Bir harf iki gün sürdü oratalma. Bir gün bir yüzünü örüp ertesi gün diğer yüzünü örüp birleştirdim. Bazı harfler uzun sürdü sadece o kadar. Biraz yorucu olsa da çok zevkliydi. Arabalı pastamız da ayrı güzel değil mi? 


Evin salonunu parti odası yaptık. Tavana yapıştırdığımız balonların ucunda Faruk Onur'un çeşitli fotoğraflarını astık. Duvarda ve perdede Happy Birthday yazısı asılıydı. İki tane de flama vardı birini odanın girişine birini de evin girişine astık. Tabi ki hepsi cars desenli. Bardakları, tabakları, peçeteleri, masa örtüsü ve pastası hepsi arabalar konseptliydi. 

Çok güzel bir doğum günü haftası geçirdik biz benim dahil olduğum 3 kutlama oldu. :) Biraz abartmış olabiliriz ama bu ilk bebek ne yapalım. Hevesimizi aldıktan sonra gelecekte olacak bebekler için biraz haksızlık olsa da bu durum onlar için de bir şeyler düşünürüz elbet. 
Bir de kız bebişimiz olsa da pembe pembe hazırlasak herşeyi.
❤️️  
Hgk Günlükleri'nden sevgilerle...

2 yorum:

  1. Çok güzel hazırlamissin yaa :) ben niye yapamiom böle seyler.Benim kiziminkinede cok az kaldi :) iyiki dogmus hayrli yaslari olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) biraz uğraşınca siz de yaparsınız göründüğü kadar zor değil sadece zaman alıyor o kadar :) sizin kızınızın da şimdiden kutlu olsun doğum günü :)

      Sil