17 Mart 2017 Cuma

Bugünden Haberler ☘️


Yep yep!
Şunların güzelliğine bakın.
Biri bana bundan yapsa asla hayır demem.
Yemelik değil de sanki karşısına oturup izlemelik.

❤️️



Uzun zamandır blog yazıyorum. 10 Mart 2013'te açmıştım sayfamı. Bu ay 4 yıl bitti. Sayfama bakınca çok bir şey yok artık. Yazdığım ilk iki yıl yüzlerce yayın paylaştım, sonra da geçmişi saklamamak gerektiğini düşünüp neredeyse hepsini silmiştim geçen sene. Bu sene tekrar başladım paylaşmaya.

Aslında başıma ufak bi teknoloji kazası geldi ve ben kendimi yine blog aleminde buldum. Bu durumdan oldukça memnunum. Yazmayı bırakmayı düşünmüyorum şimdilik.
Bir kaç gündür oldukça yoğun zaman geçiriyorum. O yüzden yine planlanan yazılar aksadı. 

Zaten benim yaptığım planlar hep aksıyor hep erteleniyor. Bu durum benim için ilk değil, son da olmayacak. Beklemek benim işim! Plan yapmak da benim işim. Her ikisi sürekli çatışma halinde.
Bugün iş konusunda daha çooook bekleyeceğimin haberini aldım. Olsun dedim sonra kendime bu belki de fırsat olabilir hayatımı daha da güzelleştirmek için. Bazı şeyleri yeniden alışkanlık haline getirmem gerekiyor. Kararlılıkla uygulamalıyım. 

Kendimi ve hayatımı güzelleştirmek için önümde iki ay var diye düşünüp, planlarımı buna göre yapacağım. 

❤️️


                                           ☀️️Sevdiklerimle daha çok zaman geçireceğim.
                                           ☀️️Kendime vakit ayıracağım.
                                           ☀️️Bol bol spor yapacağım.
                                           ☀️️Yeni aldığım kitaplarımı okuyacağım.
                                           ☀️️Düzenli namaz kılacağım.
                                           ☀️️Düzenli Kuran okuyacağım.
                                           ☀️️Tez konumla ilgili araştırmalar yapacağım.
                                           ☀️️Yapmayı düşündüğüm tarih araştırmalarına da başlarım belki
                                               ☀️️Cilt bakımımı aksatmayacağım.
                                           ☀️️Daha çok mutlu olacağım.
                                           ☀️️Daha çok mutlu edeceğim.

❤️️


☘️Tüm bunlar için her fırsat değerlendirilmeli.☘️


Hgk Günlükleri'nden sevgilerle...


8 yorum:

  1. Selamlar, bu güzel blogu takibe aldık, bize de bekleriz

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Hep çatışıyor aynen öyle 😕

    YanıtlaSil
  3. İadeyi ziyarete geldim bende size :) 2 yıllık yayınları silmek büyük cesaret ben asla cesaret edemem herhalde. Planlarının hepsi çok güzel benimde böyle bir araya ihtiyacım var ama ne mümkün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) deli cesareti oldu işte bir kere :)

      Sil
  4. Yeniden hoş geldiniz o halde. ♥

    YanıtlaSil