3 Ocak 2017 Salı

2017'nin İlk Hediyesi

^^Hediye zamanı^^
Hediye vermeyi ve almayı çok seven biriyim. Daha çok almayı sevdiğimi itiraf etmeliyim. Kim sevmez ki zaten. :)

Bu hediyem de kuzenime nasipmiş. Aslında bir ay kadar önce internetten kitap alışverişi yapmıştım. Bu kitabı ise çevremde sevebileceğini düşündüğüm insanlar vardı. Bu nedenle iki tane sipariş vermiştim. Ne de olsa Harry potter ile büyüyen bir nesildik. Ben küçükken baktığım her yer Harry potter posterleri ile doluydu. Bu aşşırının aşşırısı hayranlık benden kardeşime, kardeşimden kuzenime, onlardan diğer kuzenlerime bulaştı. Evet ben görevimi yaptım ve nesilden nesile aktardım. Hala severim ama eskisi kadar büyük bi bağımlılığa sahip olduğum söylenemez. Büyüdükçe hayalperest dünyam hiç değişmese de yeni kahramanlar keşfettim artık. Hatta artık haddinden fazla oldular :)




Doğum gününü finallerden ötürü okulda geçirmek zorunda kalan Şevval için paket yaptım. Okula gelirken getirdim yanımda. Benim de finallerim var. Maalesef. 
Gelmeden önce bi kırtasiyede fotoğraflardaki desenli elişi kağıtlarını bulmuştum. Aklımdan yeğenimin doğum günü için süsler hazırlamak geçiyordu ama ilk hediye paketi yapmak için kullandım. Ozan Beedle'ın Hikayerlini Harry Potter severlerin çoğu okumuştur elbette. 



İnce bir kitap olduğu için A4 boyutundaki kağıdın içine koyup ikiye katladığımda tam denk geldi. Hiç makas kullanmama gerek kalmadı. Ben belki küçük gelir yetmez diye düşünmüştüm ama  tam olarak kitabı kebarlarını katlayıp bantlayacak kadar sarmış olması çok hoşuma gitti. Hediye olarak kitap almak çok güzel, çok mantıklı üstelik uzun yıllarca kalıcı olabilecek bir fikir. Bu şekildeki ince kitapları desenli A4 kağıtları ile paket yapıp çok kolay, mini hediyeler hazırlayabiliriz.



Ben bu fikri çok sevdim ve bu sene mümkün olduğunca çok hediye hazırlamak istiyorum. Mutlu ettikçe mutlu olunur sonuçta. Umarım süreklilik haline getirebilirim.
Kitap en güzel hediyedir. 
^Bana da kitap hediye edebilirsiniz çok sevinirim.^
Bakalım bizim bücür bu akşam nasıl sevinecek.

Hgk Günlükleri'nden sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder