28 Kasım 2016 Pazartesi

Pazartesi~ Dağ-2 Film Yorumum

Bugün Pazartesi. Kendi tarihime not düşmek gerekirse bugün güzel bir gündü diyebilirim. Gezip tozmaktan başka bir şey yapmadım. Günlük sporumu bile geceye bıraktım. 
Aslında böyle bir güne ne kadar güzel denebilir çok tartışmalı.

Onun dışında bugün sinemaya gittik. Dağ-2 filmini izledik.
Aslında ben pek o filmi izlemek istemiyordum. Bahar döneminde erkek arkadaşım askere gidecek. Düşüncesi bile çoğu zaman beni yıpratırken böyle bir yapımın beni fazlaca etkileyeceğini düşünüyordum.
Ama düşündüğüm şekliyle olmadı.

Ben kavgalı gürültülü, savaşlı, bol ölümlü, kahramanın herkesi kesip biçip günü kurtardığı filmleri çok severim. Genelde yabancı yapım olan Marvel filmleri özel ilgi alanıma giriyor diyebilirim. 
Fantastik ve savaş bir arada.
Elbette onlarla karşılaştırmak için değil kendi tarzımı anlatmak için söyledim.


Dağ-2 savaş-ölüm sahneleri konusunda gerçekten insanı tatmin eden bir film. Evet izlerken kendimi içinde buldum ve bundan zevk aldım. Beni elbette bu konuda eleştirebilirsiniz lakin insanın doğasında var savaşma iç güdüsü. Ben bunu inkar etmiyorum sadece.

 Filmden sonra erkek arkadaşıma ben erkek olsaydım kesin asker olurdum dedim. Çünkü hayatta ölmenin de öldürmenin de bir amaç uğruna olması gerektiğini düşünüyorum. 

Nitekim filmde de ele alındığı gibi görev-doğru karması çok ince bir nokta. Ben görev insanıyım ama lanet olası bir merhamete sahibim. Ben olsam, ben de gidemezdim sadece görev deyip.
 Filmi izledikten sonra afişin fotoğrafını almak için ismini aratınca fark ettim ki filmle ilgili çok tartışma konusu var ama onlar beni ilgilendirmiyor.

Filmden sonra oturup konuştuk bir çok konu üzerine uzun uzun.Biz ne kadar konuşursak konuşalım dünya düzenine dur diyemiyoruz.Savaşlar her zaman olacak ve hatta üzerinde en çok savaşların yaşandığı topraklarda olunca bizden de asla uzak duramayacak. 
Neyse zaten konumuz bu değildi. :)

Oyunculuklar çok iyi olmasa bu kadar gerçekçi ve etkileyici olamazdı bu konuda hemfikiriz herhalde diye düşünüyorum.
Ben film için 10 üzerinden 1 milyon veririm.


Hgk Günlükleri'nden sevgilerle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder