6 Kasım 2016 Pazar

Mini Hafta Sonu Alışverişi

Her insan alışveriş yapar, para harcar bu çok normal. Özellikle son zamanlarda harcama konusunda kendimi tutuyorum. Çünkü kaptırınca ipin ucunu gidiveriyor. Bir kaç haftadır da başka işler için avm gezmek zorunda kaldık annemle. Gerçi annem her sıkıldığında hadi Taurus'a gidelim diyor eve yakın olduğu için o ayrı. Her seferinde bir parça bir şey bile olsa almadan çıkmıyorum. Ama gerçekten tesadüfen denk geliyor özellikle almak için aramıyorum. Bakarken görüyorum ve alıyorum.
Bu hafta sonu da anneme bluz, gömlek almak için gezdik yine ben onun alışverişinden faydalandım bir parça bir şey aldım. :)



Üzerine mandallarımı koyduğum bu kazak tuniği aldım. Bu sene bu modeldeki kazaklar, hırkalar ve tuniklerle bol bol karşılaşacağız sanırım. Her yerde benzer modeller var. Uzun zamandır hardal rengi bir parça arıyordum zaten yine tam istediğim çok güzel denk geldi. :)


Bu mandallar Madame Coco dan muhtemelen artık herkesin aldığı bir tek benim almadığım mandallar. Annem mutfakta ağzı açık olan mini paletli ürünlerin devamında ağzını mandallayıp saklamak için bende olan mandalları almıştı daha önce. Bende göründe bunları hem kendi odamda kullanmak için hem de annem mutfakta kullansın diye aldım. Not kağıtlarını panoya asıyorum, kağıtları birbirine tutturuyorum, hobi işlerimde de bazen lazım oluyor.


Bu el kremi de Madame Coco kasalarının yanında duran annemle çok beğendiğimiz kremlerden. Sadece bu çeşidi vardı ve artık kış geldiği için çantaya atmalık aldım. Kışın ellerim kuruluktan pul pul dökülüyor resmen. Henüz o malum soğuklar gelmeden önlemini de almak lazım.

Annem buldu mu peki istediklerini. Tabi ki hayır! Her mağazada en az 4-5 güzel parça gösterdim bazı yerlerde hepsini denedi ama sadece 1 parça bluz 1 parça pantolon aldı. Neden mi, çünkü kendi deyimiyle '' üçüne kulp birine de sap'' buldu takacak. :)

Hgk Günlükleri'nden sevgilerle...





2 yorum:

  1. Mandallar çok güzel :) Mutlu günlerde kullan. Bir süredir madame coco'ya gidememiştim sayende mandallardan haberim oldu :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel ve pratik kullanımlılar :) teşekkür ederim :)

      Sil