2 Kasım 2016 Çarşamba

Kasım'da Evim

Ekim ayının 18leri civarıydı ben masa takviminin sayfasını çevirip Kasım'a geçtim. Bu bekleyiş nedendi? Bir an önce Kasım olsun diye baktım durdum ve nihayet kavuştuk sevgili Kasım'la. 


Oysa ki en yoğun olduğum ay Kasım. Yüksek lisans yapıyorum ve vize haftam var bu ay. Ayrıca YDS çalışmalarımı da yaptığım programa göre aksatmadan ilerletmem gerekli. Tüm bular varken neden bu kadar istedim bir an önce gelmesini...?
Tüm her şey bir kenara dursun Kasım' ayında Evim dergisi süper olmuş. Bekleyişime değdi diyebileceğim bir sayı resmen.

Kapak renkleri beni benden aldı diyebilirim. Tam olarak sonbaharın Kasım'ını ifade ediyor. Moru çok severim, laciverti ayrı çok severim. İkisinin uyumu  ❤︎ ben.



Mürekkep Mavi başlığı zaten yeterli hepsini beğenmem için :) Nasıl oluyor anlamıyorum ama normalde pembeci, pastel renkler seven bir insan olmama rağmen kıyafet ve mobilya da mavinin tonlarına ayrı bir ilgi duyuyorum. Özellikle çok fazla lacivert giyerim ve muhtemelen kendi evimde bu sayfadaki eşyalar gibi nesneler olacak gibi görünüyor. 


Şal desen çok fazla sevdiğim bir desen değildir ama bazı kumaş ve objelerle gerçekten çok etnik bir görüntü ortaya çıkarıyor. Fotoğraftaki kırmızı berjer ve mavi kırlent gibi mesela.. ;)


Her zaman kendi evim için beyaz mobilya ve açık renk eşyaların ferahlığından başka bir şey düşünmezken işte tam olarak böyle bir sıcaklık hayal ediyorum. Renklerin enerjisi ve samimiyeti gerçekten bambaşka ve insanı farklı enerjilerde yoğunlaştırarak ayrı ayrı cezbediyor. Burada bana fazla gelen tek şey yerdeki kilim oldu onun dışında komple al evine götür. :)

Hgk Günlükleri'nden sevgilerle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder