15 Kasım 2016 Salı

Bir Kutu Mutluluk

Ekim ayından beri 2017 için kendime ajanda yapmayı planlıyorum. Hem günlük sayfalar olacak, hem haftalık çizelgeler olacak, her ayın başında o ayın takvimi bulunacak, süslemek için stickerlar çıkartılacak, yıllık takvim oluşturulacak, hobi listesi, alışveriş listesi, sinema listesi, kitap listesi, okunacaklar- okunmuşlar listesi,.... derken uzayıp gidiyor. :)

 Uzun uzun araştırmalar yaptım. Ciddi bir de arşiv oluşturdum kendime bunlarla ilgili ancak sonra aliexpress'ten sipariş verebileceğim ajandalara bakınca tamamen bu fikri unutup, ajandamı satın almaya karar verdim. 11.11 indirimlerini biliyorsunuz o zaman sipariş vermeyi planlıyordum ki arkadaşımda da olan '365 mutlu yeni gün' yani bikutumutluluk.com'daki tarihsiz  ajanda aklıma geldi. 
İşler planladığımdan çok farklı bir yere vardı.


İnsan böylesi şeker pembiş bir şeyi karalama defteri gibi her gün çiziktireceğini düşününce acaba kıyabilecek miyim diye soruyor kendine. Evet evet hiç acımam dalarım. :)
Geçen haftadan beri bikutumutluluk'taki siparişimi verebilmek için uğraşıyorum. Ama bir haftadır kartımla ilgili sorun yaşıyorum. Resmen direniyor benim olmamak için. 


Alamadıkça acaba almamam mı gerekiyor diye düşünüp durdum. Sonuçta insanın istekleri bitmez, besledikçe nefsimizi daha çok şey isteriz. Aylardır planlayıp düşününce fazlaca takıntı haline gelmiş olabileceğinden almamak mı daha iyi, almak mı daha iyi derken bugün siparişimi verdim. 


Rain on me kitap ayracı.


Değişim bi fikirle başlar not defteri.

Siparişimde kitap ayracı ve bir not defteri daha var. Neden var? Çünkü bu kadar bekleyip uğraşmışken ajandadan fazlasını hak ettim. :)
Siparişi onayladığım anda heyecanlandım, mutlu oldum. Sabırsızlıkla bekliyorum. 
2017 için güzel planlarım var.

Hgk Günlükleri'nden sevgilerle...






2 yorum:

  1. yaaaaaa. Çok tatlııı. Güle güle kullan. Geldiği zaman içeriklerini de paylaşır mısın? Çok merak ettim belki ben de alırım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette paylaşacağım bende merakla heyecanla bekliyorum:)

      Sil