8 Kasım 2016 Salı

Ani Misafir

Eve aniden gelen misafir ne kadar da zor değil mi? Bazen denk gelir mecbur kalırsın gidersin ama ben pek sevmiyorum aniden gelen misafiri. Kim sever ki zaten. 
Ama şöyle bir şey de var belki çok sevdiğiniz biri gelse durum çok farklı olabilir.
Bir kere çok daha fazla heyecanla, sevgiyle karşılarsın.
Misafiri memnun etmeye çalışırken aman hiç bir şey eksik olmasın diye değil de gerçekten yapmak istediğin içinden geldiği için yaparsın her şeyi. 



Evet Tahmin ettiğiniz gibi misafir geldi. Annemin eski bir arkadaşı. Bütün programlar değişti. Benim asıl hoşlanmadığım şey programların bozulması galiba. Evet kesinlikle bu olmalı. Sonuçta günü programlarken kafanızda bu tür ihtimalleri düşünmezsiniz. Mesela ben bugün ki sporumu sabah yapmadım akşama bırakmıştım. Şu an evde misafir var ve ilerleyen saatlerde durum ne olur bilmiyorum. Yarın ise yine misafirle ilgilenmek zorundayım çünkü annem çalışıyor.
Yarın için belirli bi programım zaten yoktu ama ders çalışmak bu haftanın konusu olunca işler değişiyor. 
Benim şimdiden stresim iki üç katına çıktı bile. Bu huyum malesef var. Her şey problem her şey stres benim için. Beni zor saatler bekliyor bakalım. 

Amaann boş ver... :/

Hgk Günlükleri'nden sevgilerle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder